Thursday, June 7, 2007

un colţ de vamă lângă dunăre



aseara am fost la o alta bye-bye party, pentru o tipa care pleaca in mc in malaezia.
a fost intr-un club in aer liber, undeva langa dunare. de cum am intrat si am auzit muzica rock tare si am vazut oameni dansand liber, fara nicio prejudecata sau restrictie, mi-am adus aminte de vama veche.

e foarte tare clubul si muzica de acolo. o sa ma intorc sa ma dansez. desi nu miroase a mare, bei bere la pahar. si desi nu dansezi pe nisip, te invaluie mirosul ametitorde flori de tei.

am dansat si ma gandeam la tine. m-am uitat la cer si am multumit ca te am chiar daca esti acolo, te am mereu cu mine.

o sa fie o alta vara in care nu ajung la mare. si mi-e dor de mare. mult mai putin decat mi-e dor de tine insa mi-e dor: de vama, de trenul care te duce acolo, de noptile instelate pe plaja, de briza care ma face sa-mi fie racoare, de sunetul valurilor care se sparg la mal, de soarele care-mi arde pielea. nu o sa-mi mai miroasa parul a sare si nici nu o sa mai am talpile zgariate de nisipul zgrunturos… ce pacat!

5 comments:

Anonymous said...

I was there...am dansat pe nisip, am vazut rasaritul..mi-am pus o dorinta:) and I misses u..
D

Cori said...

ce draguuutz!!!
vreau si eu...
dar e bine si aici, vad dunarea cum curge sub dealul cu castelul si parlamentul alb care ii spune sa coteasca un pic la dreapta.
:)

te pup!

rox gunatilake said...

Cori, e o fotografie grozava! Arati bestial pe dinafara si pe dinauntru!

Pup mare,

Rox

Cori said...

nu sunt eu in poza :))
e de pe net!!!
dar multumesc pentru incredere! :P
pup

rox gunatilake said...

ce incredere? tu arati si mai bine!

picturing u laughing by the sea side,

Puox.